Često postavljena pitanja
Ovde možete pročitati najčešća pitanja i naše odgovore u vezi sa proizvodima, dostavom, načinima plaćanja i slično.
Šta je i kako funkcioniše “Najbolji telefon za tebe”?
Ovaj alat je napravljen da vam pruži predlog telefona koji je najbolji u odnosnu na zadate parametre. Parametri koji se mogu zadati su najmanje cenovni rang a pored toga alat nudi i mogućnost da pomoću par odgovora na pitanje korisnik dobije preciznije rezultate.
Zahvaljujući ocenama komponenti iz kojih se mobilni telefon sastoji (ekran, čipset, memorija, baterija itd.) možemo da kvantifikujemo hardverske mogućnosti uređaja. Zato svaki telefon ima ocenu gde kada ukrstite sa cenom ali i nekim drugim vašim preferencama možete da dobijete precizniji predlog uređaja.
* Predlog najboljeg telefona ne uzima u obzir dizajn i softverske funkcionalnosti koje su stvar ukusa i specifičnih potreba korisnika.
Da li postoji mogućnost upoređivanja uređaja na sajtu?
Postoji posebna strana gde možete uporediti specifikacije telefona. Potrebno je da u polje za pretragu ukucate naziv modela koji želite da uporedite.
Pored toga na svakoj strani mobilnog telefona postoji ikonica “dve unakrsne strelice” putem koje možete dodati željeni telefon u listu za poređenje.
* Maksimalan broj telefona za poređenje je 2 na mobilnom telefonu a 3 na računaru.
Da li mogu da sačuvam listu proizvoda (favorite) koji mi se dopadaju?
Na svakoj strani proizvoda postoji ikonica “srce” putem koje možete proizvod dodati u vaše favorite.
Ukoliko niste ulogovani vaši favoriti će biti sačuvani neko vreme u vašem pretraživaču (cookies).
Ukoliko ste ulogovani sa vašim nalogom, favoriti koje odaberete će biti sačuvani u vašem profilu.
Da li proizvod na sajtu odmah dostupan?
Da, većina proizvoda je dostupna odmah jer mi imamo popriličan lager robe.
Ukoliko je neki proizvod u dolasku (transportu ili carinjenju) dobićete informaciju o roku isporuke koji bi u tom slučaju bio.
* Može da se dogodi da zbog velike potražnje u trenutku informacija o dostupnosti artikla bude netačna. Ukoliko su neke porudžbenice već stigle pre vaše, njihovom potvrdom, stanje robe će biti promenjeno a vaša tražena količina potencijalno nedostupna.
Šta sadrži pakovanje proizvoda?
Ukoliko sadržaj pakovanja proizvoda nije naveden na strani proizvoda tu informaciju možete pronaći na strani proizvođača. Možete i kontaktirati nas da to proverimo.
Da li mogu da vidim uživo proizvod pre nego što ga kupim?
Mi takvu opciju ne nudimo jer se bavimo online prodajom pa nemamo izložbeni salon. Trudimo se da svaki proizvod prikažemo što detaljnije kako bi vam upravo olakšali kupovinu i uštedeli vreme.
* Voljni smo da vam fotografišemo proizvod iz naše ponude koji vas zanima pa ukoliko već nemamo “slike iz ruke” za taj proizvod, kotaktirajte nas.
Da li mogu da poručim proizvod online a preuzmem lično?
Da, možeš da poručiš proizvod online i preuzmeš ga u Beogradu u našoj poslovnici na adresi Mladena Mitrića 12 (Čukarička padina).
* Vodi računa o radnom vremenu pošto mi radimo od 9 do 17h ali smo isto tako voljni i da te sačekamo malo ranije ili kasnije, samo nam se najavi prethodno.
Kako mogu da platim porudžbinu?
Plaćanje možete izvršini na neki od sledećih načina:
- Plaćanje prilikom preuzimanja od kurirske službe (isključivo gotovinski)
- Plaćanje karticom (bezbedno i sigurno plaćanje putem sistema banke gde mi nemamo uvid u detalje vaše kartice)
- Uplata na tekući račun (nakon završetka procesa naručivanja, na vaš email će stići detalji za uplatu koju možete izvršiti elektronski, putem ebankinga, ili uplati u bilo kojoj banci ili pošti u Srbiji)
* U našoj poslovnici u Beogradu možete platiti gotovinski ili platnim karticama sa beskontaktnim plaćanjem
Za koliko će mi stići porudžbina?
Većinu artikala u našoj ponudi imamo na stanju pa za vreme dostave mi ne predstavljamo usko grlo.
Vreme dostave zavisi od kurirske službe koju odaberete prilikom poručivanja. Vi najbolje znate koja od ponuđenih (PostExpress i DExpress) najbrže i najbolje vrši dostavu do vaše adrese. Takođe vreme dostave zavisi i od lokacije gde se nalazite pa može biti od jednog do nekoliko radnih dana (npr. neka mesta imaju isporuku samo jednom nedeljno).
U Beogradu imate mogućnost isporuke od strane lokalnog kurira i to istog dana. Brža isporuka “do vrata” ali i nešto skuplja opcija od isporuke kurirskom službom.
* Usluga dostave kurirskom službom se vrši do ulaza u dvorište ili zgradu (osim ukoliko ne zamolite kurira drugačije)
Da li je moguće definisati vreme dostave?
Kod dostave kurirskom službom nema mogućnosti da se ugovori vreme kada pošiljka treba da bude isporučena.
Sa druge strane ukoliko poručujete iz Beograda, imate mogućnost isporuke od strane lokalnog kurira i to istog dana u vreme koje vama odgovara (između 9 i 17h). Brža isporuka “do vrata” ali i nešto skuplja opcija od isporuke kurirskom službom.
Koliko traje garancija?
Trajanje garancije odnosno saobraznost za nove uređaje iznosi dve godine prema Zakonu o zaštiti potrošača Republike Srbije.
* Ukoliko neki uređaj ima dužu garanciju, kupcu će to biti iskomunicirano pre kupovine na strani proizvoda kao i način na koji se ostvaruje produžena garancija
Kako mogu da reklamiram proizvod?
Proizvod možete da reklamirate kod nas u poslovnici ili da nam pošaljete uređaj poštom (uz prethodnu najavu telefonom). O detaljima na koji način da donesete ili pošaljete uređaj, šta je potrebno da priložite uz uređaj i tok samog procesa reklamacije pročitajte detaljnije u delu Reklamacije.
Kako mogu da proverim status moje reklamacije?
Proveru statusa reklamacije možete dobiti pozivom našeg broja telefona 069/29-28-290 ili putem email-a reklamacije@superfon.rs